VALTUUSTOALOITE SAMPOLAN PALVELUKESKUKSEN JULKISIVULLE KIINNITETTÄVÄSTÄ KERAVAN KAUPUNGIN VAAKUNASTA

Kaupunginvaltuusto 13.10.2014/82 §

Iiro Silvander esitti hänen ja 16 muun valtuutetun allekirjoittaman seuraavan valtuustoaloitteen:

Keravan kaupungin käyttöön on hiljakkoin valmistunut uusi toimitalo. Keravan Sampolan palvelukeskus on yksi kaupungin uusista maamerkeistä sekä sellaisista yksiköistä joissa on mahdollisuus muiden muassa hyvään suun terveydenhoitoon, sosiaali- ja perheneuvolapalveluihin sekä muutoinkin hyvään “hoivaan” – kiitos sekä kaupungin henkilökunnan että eri hallintokuntien palvelujen, ja Keravan opiston. Tästä huolimatta kehitystä keravalaisten palveluihin kaivattaisiin siten, että rakennus olisi mahdollista löytää entistä paremmin – aloittaahan siellä vuoden 2015 alusta lähtien myös poliisin lupapalvelut sekä maistraatin yksikkö. Tässä yhteydessä ei pidä unohtaa myöskään HSL:n matkakorttien myyntiä rakennuksessa.

Tämän johdosta esitänkin valtuustoaloitteessani, että kaupunki kiinnittää Sampolan palvelukeskuksen julkisivuille Keravan kaupungin vaakunat. Tämä edesauttaa junamatkustajia tehokkaammin ymmärtämään uuden palvelukeskuksen toimintaperiaatteen, ja palvelua tarvitseville keravalaisille mahdollisuuden löytää nykyistä helpommin palvelukeskuksen – ja sen tarjoamat palvelut.