Peruskristityt ja Keravan ev.lut. seurakuntavaalit loka-marraskuussa 2014

Seurakuntavaalien ennakkoäänestys Keravalla on 27-31.10.2014 ja varsinainen vaalipäivä on 9.11.2014. Äänioikeutettuja ovat kaikki vähintään 16 vuotta täyttäneet seurakunnan jäsenet. Kirkkovaltuuston 33 paikalle on nyt ensi kertaa ehdolla  perussuomalaisia arvoja kunnioittavia keravalaisia, listanimikkeellä Peruskristityt. Valitsijayhdistyksemme listan numerot ovat 73-78, seuraavasti:

–  73 Paul Enjala, eläkeläinen
–  74 Lahja Havansi, terveystieteiden maisteri, eläkeläinen
–  75 Anneli Silvander, sairaalavapaaehtoinen, saattohoitaja
–  76 Pentti Silvander, vapaaehtoistyöntekijä
–  77 Erkki Suvio, eläkeläinen
–  78 Marja Tammilehto, yo-kauppateknikkoEhdokkaamme ovat perussuomalaiset arvot hyväksyviä keravalaisia, tunnuslauseenaan: Välitämme Sinusta, lähimmäinen. Se on kristityn yhteisvastuuta ahdingossa olevista kanssaihmisistä, ja heitä on nykyisissä vaikeissa oloissa entistäkin enemmän jo omassa maassamme. Tällöin ajattelemme etenkin syrjäytyneitä ihmisiä ja syrjäytymisvaarassa olevia nuoria ja yksinäisiä sairaita vanhuksia. Ulkomailla on erityisesti autettava yhä enenevästi uskonvainojen kohteeksi joutuvia kristittyjä. Kirkon on toimissaan oltava aidosti kirkko. Sen ei täydy miellyttää ns. yleistä mielipidettä.

Kirjoitettu 12.10.2014