Iiro Silvander jatkaa puheenjohtajana Keravan Perussuomalaisissa

Lehdistötiedote Ma – 19.12.2022

Julkaisuvapaa heti

Iiro Silvander jatkaa edelleen Keravan Perussuomalaisten johdossa

Keravan Perussuomalaiset pitivät sääntömääräisen syyskokouksensa kuun lopussa Keravan Sampolan Palvelukeskuksessa. Totutusti kokouksessa tehtiin myös lukuisia henkilövalintoja tulevalle (2023) vuodelle. Hallituksen puheenjohtajana yksimielisellä päätöksellä jatkaa edelleen kaupunginvaltuutettu, kaupunginhallituksen I varapuheenjohtaja Iiro Silvander.

Hallituksen muiksi jäseniksi ja varajäseniksi valittiinToni Eskelinen – (Tuula Hentunen), Tommi Lemmelä – (Erkki Havansi), Elina Louko – (Lahja Havansi), Aino Lumme – (Pentti Silvander), Martti Munne – (Antti Määttä), Jari Nymark – (Tarmo Rahkonen), Esko Rusi – (Leena Riikonen), Marja Tammilehto – (Anneli Silvander) sekä Maarit Vainio – (Jouni Tirkkonen) että Miikka Heiskanen – (Katja Paasonen).

Yhdistyksen toiminnantarkastajaksi valittiin Armi Koskelainen. Puolestaan varatoiminnantarkastajaksi valittiin Antti Yli-Villamo. Nämäkin valinnat olivat yksimielisiä.

Keravan Perussuomalaisten tulevaa toimintavuotta (2023) määrittelee pitkälti ensi vuoden keväällä pidettävät eduskuntavaalit. Tähän liittyen puolueen työmies Matti Putkonen piti kokouksessa poliittisen tilannekatsauksen. Katsauksessaan hän toi esiin sen, että tulevat vaalit käydään energiakriisin keskellä. Karmeat sähkölaskut ovat ajamassa monia koteja ja liian monta yritystä konkurssin partaalle. Perussuomalaiset ovat esittäneet sähkön hintakattoa jo kesällä.

Keravan Perussuomalaiset osallistuvat aktiivisesti myös Perussuomalaisten Uudenmaan piirin toimintaan useamman hengen voimin. Uudenmaan piirihallituksessa jatkavat ensi vuonna Marja Tammilehto varsinaisena jäsenenä sekä Martti Munne henkilökohtaisena varajäsenenä.

Kirjoitettu 22.12.2022