Henkilövalinnat vuodelle 2021

Keravan Perussuomalaiset pitivät sääntömääräiset kevät- ja syyskokouksensa marraskuun lopussa Keravalla sähköisenä kokouksena etäyhteyksin. Totutusti kokouksessa tehtiin lukuisia henkilövalintoja tulevalle (2021) vuodelle. Hallituksen puheenjohtajana yksimielisellä päätöksellä jatkaa edelleen kaupunginvaltuutettu, kaupunginhallituksen jäsen Iiro Silvander. Järjestäytymiskokouksessaan hallitus valitsi varapuheenjohtajiksi Marko Kempaksen ja Marja Tammilehdon, sihteeriksi Martti Munnen ja taloudenhoitajaksi Erkki Havansin.

Hallituksen muiksi jäseniksi ja varajäseniksi valittiin Aino Lumme – (Maarit Vainio), Marko Kempas – (Pentti Silvander), Tommi Lemmelä – (Anneli Silvander), Elina Louko – (Lauri Tarkiainen), Martti Munne – (Lahja Havansi), Antti Määttä – (Juha Hyvärinen), Marita Tulla – (Esko Rusi), Marja Tammilehto – (Leena Riikonen) sekä Jouni Tirkkonen – (Erkki Havansi) että Joel Yliluoma – (Tarmo Rahkonen).

Yhdistyksen toiminnantarkastajaksi valittiin Helge Hedeman. Puolestaan varatoiminnantarkastajaksi valittiin Miikka Heiskanen. Nämäkin valinnat olivat yksimielisiä. Kokouksessa hyväksyttiin myös useita uusia jäseniä Keravan Perussuomalaisten paikallisyhdistykseen.

Keravan Perussuomalaisten tulevaa toimintavuotta (2021) määrittelee pitkälti ensi vuoden 2021 keväällä pidettävät kuntavaalit. Tavoitteena on asettaa noihin vaaleihin mahdollisimman monipuolinen ja kattava lista. Isossa kokonaiskuvassa, tavoite onkin saada kaksinumeroinen määrä valtuutettuja kotikaupunkimme Keravan valtuustoon noissa vuoden 2021 vaaleissa. Ehdokasasettelu on samaten käynnissä – ja se on sujunut hyvin. Tällä hetkellä Keravan Perussuomalaisilla on valtuustossa vahva kuuden valtuutetun ja varavaltuutetun ryhmä.

Keravan Perussuomalaiset osallistuvat aktiivisesti myös Perussuomalaisten Uudenmaan piirin toimintaan useamman hengen voimin. Uudenmaan piirihallitukseen esitetään tulevalle vuodelle varsinaiseksi jäseneksi Marja Tammilehtoa sekä varalle Martti Munnetta.

Kirjoitettu 28.2.2021